reklama

Polnočné rozhovory...

„Dáš si čaj? Ovocný alebo čierny?“, spýta sa ma, ospalá so strapatým účesom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dobre vie, že si dám čierny s medom, ale aj tak. Poznám ju už 21 rokov. Nespomínam si však, kedy sme sa prvýkrát videli, moja pamäť nie je dokonalá a prvá spomienka sa mi viaže až na okamih, keď som mala asi tak 1,5 roka a dívala som sa vyplašene do objektívu fotoaparátu. A stále tu je, bez nej si neviem predstaviť svoj život. Zostal by tam hlboký kráter bezodnej prázdnoty, keby tu nebola. Myslím, že by to nikto nepochopil, tak ako ja ešte nemôžem chápať to, čo chápe ona...aké to je. Zjavila som sa jej v živote nečakane, asi mala trochu iné plány, ale človek mieni, život mení. A tak sme tu boli zrazu dve, jedna pre druhú a to nám zostalo dodnes. Dôkazom toho boli naše pravidelné polnočné rozhovory v kuchyni...“Sme tak unavené, že nemôžeme zaspať. Za oknom len hlboká noc. Zhovárame sa, o všetkom a miestami o ničom. Nevadí nám to, ani ticho, keď popíjame čaj a kradneme z čokolády.“ Odišla som. Som preč pár stoviek kilometrov a v kuchyni je tma. Ona je tam a ja tu. Možno čaká, kedy prídem...po tme a čaj vychladol. Na konte pár ďalších spomienok a vrások...a mňa chytá nostalgia...

Lucia Gogorová

Lucia Gogorová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Jej smiech je dlhý a uvážlivý ako zima. Nie je ani slabá, ani krehká. Život saje plnými dúškami..." (Jennifer Maidenová, Zimné dieťa)Študentka LF UK v Prahe... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu