reklama

Predsavzatie...

Ohňostroje dorachotili, ja som sa nadobro zbavila mylného dojmu, že začala tretia svetová, popriali sme si všetci „všetko naj“ ako minulý rok, čo dokazuje, ako nám veľmi záleží na kvalite nášho života a nestačí nám iba prosté prežitie ďalších 365 dní a zvyšok noci som prebdela, ak nerátam tých pár hodín simulovaného spánku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ráno som sa šla prejsť. Snežilo a celé sídlisko spalo. Len sem-tam prešlo nejaké auto s unavenou posádkou silvestrovských hostí. Všade vládol pokoj, ktorý som narúšala iba ja ako osamelý pohybujúci sa element medzi blokmi a padajúce vločky. Navyše ma tešil spokojný stav môjho žalúdka, ktorý sa vlani priotrávil pohárom značkového šampanského, čo malo za následok kúru židovským penicilínom(pozn. slepačí vývar) celý nasledujúci deň, akoby som toho šampanského vypila za litre. No aspoň som sa liečila ako správny silvestrujúci, ak už nič iné. Do mobilu ešte dorazili zatúlané smsky a ja som premýšľala... Hneď v prvý deň nového roka som pocítila paradoxne radosť namiesto prázdnoty. Len neviem, či tú prázdnotu nevypĺňalo skôr len priveľa nádeje, ktorá síce umiera posledná...ale nakoniec aj tak umrie. Všetko totiž speje ku koncu, skôr či neskôr sa všetko skončí, vlastne za svoj život umrieme niekoľkokrát, aj keď to nie je smrť v pravom slova zmysle. Mne sa v daných okamihoch akoby na chvíľu zastaví čas a po lícach sa mi kotúľajú slzy, ktorými všetko odpláva preč a kladiem si azda tú najhoršiu otázku, ktorú si človek môže položiť: „prečo?“ Ktovie prečo sú veci tak, ako sú a zvyčajne nie tak, ako by som chcela. Asi preto, lebo...a v tej chvíli sa vynorí tisíc vysvetlení, dôvodov a ja, ktorá za všetko môžem, stojím uprostred ako obeť seba samej. Zvyčajne si novoročné predsavzatia nedávam. Viem totiž, že aj tak by to bolo zbytočné a porušila by som ich pri prvej príležitosti, ale kdesi vo vnútri som si predsavzala, že sa pokúsim tento rok nijakým spôsobom neumrieť, a to čo vo mne umrelo minulý rok sa znovuzrodí... :)Všetkým svojim čitateľom prajem teda v novom roku 2008 „všetko naj-lepšie“! Aby strát bolo čo najmenej a aby každý z Vás našiel to, čo hľadá! Aby nádeje neumreli, ale premenili sa v pekné veci a kvalita Vášho života aby mala stúpajúci charakter, nech na konci tohto behu na dlhé trate s názvom „rok 2008“ bilancujete s úsmevom na tvári a radosťou v srdci! :) PS: No dobre,dobre,366 dní...Veď jeden deň hore-dole...Ale 28.2. si určite budem prízvukovať, že na druhý deň ešte nie je marec :P

Lucia Gogorová

Lucia Gogorová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Jej smiech je dlhý a uvážlivý ako zima. Nie je ani slabá, ani krehká. Život saje plnými dúškami..." (Jennifer Maidenová, Zimné dieťa)Študentka LF UK v Prahe... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu